Wsparcie techniczne

inolinia

 

serwis DEFRO.jpg

Duży nacisk DEFRO kładzie na obsługę posprzedażową i gwarancyjną. Dzięki rozbudowanej sieci wsparcia technicznego DEFRO Centrum Serwisowe szybko i wydajnie reaguje na zgłoszenia Klientów, a przez to zapewnia bezawaryjne działanie oferowanych produktów. Cel firmy to usunięcie zgłoszonych usterek lub wykonanie napraw w przypadku awarii utrudniającej pracę urządzenia w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia wady (w dni robocze). Przez 365 dni w roku DEFRO udostępnia użytkownikom swoich produktów pomoc techniczno-serwisową. Profesjonalnie przygotowani konsultanci oraz doradcy techniczni oczekują pod numerami trzech infolinii serwisowych w tym jednej obsługiwanej przez producenta sterowników. Firma stale rozwija sieć serwisu zewnętrznego, ponadto współpracuje i cyklicznie szkoli dystrybutorów i i

nstalatorów z całej Polski.

Facebook Twitter YouTube
Licznik odwiedzin: 8362852, dzisiaj: 34, wczoraj: 3460, online: 14