Serwis - najczęściej zadawane pytania

System Zabezpieczenia Przeciążeniowego Podajnika

dodano:

System Zabezpieczenia Przeciążeniowego Podajnika

System Zabezpieczenia Przeciążeniowego Podajnika

Układ napędowy wyposażony jest w motoreduktor z wbudowanym czujnikiem Halla, który przekazuje informację do regulatora elektronicznego o aktualnej pracy podajnika paliwa tj. jego obrotach i kierunku. W przypadku zablokowania śruby ślimaka sterownik automatycznie zmienia kierunek obrotów (ślimak cofa się) na kilka sekund, po czym ponownie następuje próba pokonania przeszkody. Jeśli proces nie powiedzie się następują jeszcze dwie kolejne próby, przy czym przy każdej próbie motoreduktor cofa ślimak 2 razy dłużej. Rozwiązanie to eliminuje problem kłopotliwej wymiany zawleczki w przypadku zablokowania podajnika.

Licznik odwiedzin: 9128095 , dzisiaj: 7 , wczoraj: 3590 , online: 4