1.1. Ustawa – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017, poz. 1219 z późn. zm.);
1.2. adres elektroniczny – oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej;
1.3. informacja handlowa – każda informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do proponowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy lub osoby wykonującej zawód, której prawo do wykonywania zawodu jest uzależnione od spełnienia wymagań określonych w odrębnych ustawach z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez podmiot, który zaleca jej rozpowszechnianie, w szczególności bez wynagrodzenia lub innych korzyści od producentów, sprzedawców i świadczących usługi;
1.4. system teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1489, z późn. zm.);
1.5. świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;
1.6. środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumienia się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi a w szczególności pocztą elektroniczną;
1.7. usługodawca – DEFRO;
Usługi drogą elektroniczną świadczone są przez DEFRO pod adresem: www.defro.pl.
2.4. FORMULARZ DOBORU URZDZENIA
[2.5 formularz kontaktowo serwisowy (prośba o kontakt z Serwisantem Defro) ] –> W trakcie weryfikacji
Usługa formularz kontaktowy – polega na kierowaniu do Usługodawcy za pośrednictwem formularza kontaktowego wiadomości i pytań dotyczących tematyki związanej ściśle z działalnością DEFRO. Wysłanie wiadomości możliwe jest dopiero po wyrażeniu przez Usługobiorcę zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu jego obsługi poprzez podanie imienia, wybraniu rodzaju zgłoszenia i jednego ze sposobów, za pośrednictwem którego Usługobiorca chce, aby się z nim skontaktować w celu udzielenia odpowiedzi– numeru telefonu lub adresu e-mail. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Udzielenie odpowiedzi jest nieodpłatne.
Usługa formularz serwisowy– polega na kierowaniu do Usługodawcy za pośrednictwem formularza serwisowego wiadomości i pytań dotyczących tematyki związanej ściśle z działalnością DEFRO oraz jej produktami. Wysłanie wiadomości możliwe jest dopiero po wyrażeniu przez Usługobiorcę zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu jego obsługi poprzez podanie imienia, numeru seryjnego, plików związanych ze zgłoszeniem (zdjęcie szkody, protokół szkody) i jednego ze sposobów, za pośrednictwem którego Usługobiorca chce, aby się z nim skontaktować w celu udzielenia odpowiedzi– numeru telefonu lub adresu e-mail. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Udzielenie odpowiedzi jest nieodpłatne. Do wysłania wiadomości do Usługodawcy konieczne jest zaakceptowanie wymaganej Polityki prywatności oraz zgoda na przetwarzanie danych w celach Handlowych. Poprzez wybrany przez Usługobiorcę sposób komunikacji, Dział Serwisu lub Infolinia Serwisowa może podjąć próby nawiązania kontaktu w celu doprecyzowania lub rozwiązania problemu. Usługobiorca, w przypadku braku zgody na wysłanie danych za pomocą formularza zgłoszeniowego, może to zrobić bezpośrednio wysyłając e-mail na adres: serwis@defro.pl lub dzwoniąc na Infolinię Serwisową.
Zgłoszenie powinno zawierać niezbędne dane:
Usługa opinia – polega na umożliwieniu Usługobiorcy przesłania do Usługodawcy indywidualnych opinii o jakości świadczonych usług i oferowanych towarach. Wysłanie opinii możliwe jest po podaniu przez Usługobiorcę w formularzu treści opinii. Jeżeli Usługobiorca chce, aby DEFRO skontaktowało się z nim w celu uzyskania dodatkowych informacji w zakresie zamieszczonej opinii powinien zamieścić informację o numerze telefonu lub adresu e-mail, za pośrednictwem którego ma nastąpić nawiązanie kontaktu. Usługobiorca może zamieścić dodatkowe dane w opinii, jak np. zdjęcie produktu, swoje imię, nazwisko. Podanie tych danych oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w związku i na potrzeby związane z uzyskaniem szczegółowej opinii lub na nawiązanie kontaktu z Usługobiorcą. Zamieszczanie opinii i odpowiadanie na przesłane opinie jest nieodpłatne.
Usługa doboru rekuperacji / pomp ciepła – polega na kierowaniu do Usługodawcy za pośrednictwem formularza doboru urządzenia wiadomości i pytań dotyczących tematyki związanej ściśle z działalnością DEFRO oraz produktem. Wysłanie wiadomości możliwe jest dopiero po wyrażeniu przez Usługobiorcę zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu jego obsługi poprzez podanie w pierwszym etapie imienia i jednego ze sposobów, za pośrednictwem którego Usługobiorca chce, aby się z nim skontaktować w celu udzielenia odpowiedzi– numeru telefonu lub adresu e-mail. W drugim etapie wypełniania formularza Usługodawca jest zobowiązany do podania informacji technicznych projektu domu, jego wymiarów i załączenia planu domu. Reszta pól jest nieobowiązkowa. W trzecim etapie Usługobiorca może wpisać treść wiadomości. W ostatnim etapie jest pole akceptacji polityki RODO oraz Polityki prywatności. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Udzielenie odpowiedzi jest nieodpłatne. Usługobiorca, w przypadku braku zgody na wysłanie danych za pomocą formularza zgłoszeniowego, może to zrobić bezpośrednio wysyłając e-mail na adres: rekuperacja@defro.pl lub dzwoniąc do kontaktu technicznego Działu Rekuperacji / Pomp ciepła.
Zapytanie powinno zawierać niezbędne dane:
Usługodawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, do przestrzegania którego Usługobiorca zobowiązuje się.
Korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną wiąże się z wystąpieniem ryzyka: zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie powodującego szkody, atakami hakerskimi. Zalecane jest posiadania przez Usługobiorcę np. programu antywirusowego lub podjęcie innych działań w celu zminimalizowania ryzyka wystąpienia takich i innych niepożądanych zdarzeń. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne będące następstwem wadliwego funkcjonowania sprzętu, jaki posiada Usługobiorca, a także za brak odpowiednich parametrów umożliwiających odbiór danych. Usługodawca nie ponosi także odpowiedzialności za ryzyko jakie związane jest z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną, a tym samym za szkodę nie będącą następstwem jego winy albo zaniedbania, a także szkodę wyrządzoną w następstwie działania Usługobiorcy lub osób trzecich.
Wymagania techniczne: komputer, laptop, telefon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do internetu z przeglądarką internetową, dostęp do poczty elektronicznej, włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. Korzystając ze strony internetowej i usług Usługobiorca zobowiązany jest do niewykorzystywania ich w sposób niezgodny z prawem, do nienaruszania drób osobistych, praw autorskich Usługodawcy, a także osób trzecich. Usługobiorca nie ma obowiązku weryfikowania przekazywanych, udostępnianych treści wprowadzonych przez Usługobiorcę do systemów teleinformatycznych Usługodawcy, a w przypadku, gdy pozyska informację wskazującą na uzasadnione podejrzenie zaistnienie czynu zabronionego lub bezprawnego lub o działalności z tego typu zachowaniami związanymi, może usunąć taką treść, a także zawiesić dostęp Usługodawcy.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, które mogą powodować czasowe utrudnienia w dostępie do usług. Usługobiorcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze od Usługodawcy.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym, a Usługobiorca zobowiązany jest do zachowania tych danych w tajemnicy. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w Polityce prywatności.
Reklamacje związane z nieodpłatnych świadczeniem usług drogą elektroniczną mogą być składane w formie elektronicznej na adres e-mail biuro@defro.pl , ze wskazanie opisu zaistniałego problemu. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni, w terminie tym udziela się Usługobiorcy odpowiedzi.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
Masz więcej pytań?
Chcesz zapytać o zniżkę?
Potrzebujesz doboru urządzenia?
Chcąc zainstalować nowe źródło ciepła warto zwrócić uwagę na urządzenia marki DEFRO, polskiego producenta z długoletnim doświadczeniem w branży grzewczej. Nasi specjaliści pomogą dobrać odpowiedni kocioł i jego moc, a dystrybutorzy i instalatorzy zajmą się montażem i uruchomieniem. Tobie pozostanie tylko cieszyć się ciepłem i wygodą obsługi urządzeń Defro. Sieć dystrybucji naszych produktów podzielona jest na regiony, za które odpowiedzialni są kierownicy i handlowcy.